Jom CEK!

Wednesday 7 September 2011

Uji Minda

Assalammualaikum Kepada semua rakyat jelata..

Straight to the point lar, hari ni saya nak uji minda anda semua.. ujian sebegini setakat ni saya belum pernah jumpa manusia buat.. jadi mungkin ia agak menyeronokkan...

Before that, entry kali ni mungkin agak membuatkan anda terucap Astagfirullahalazim.. tau ketawa sendiri tau rasa mual dan anda serta merta tekan button X warna merah paling atas tu..

saya sebenarnya nak membuka minda anda sekejab.. mungkin ia agak baik untuk anda.. membuat anda terfikir sejenak.. tpi bergantung apa yang output anda peroleh lepas ni.. sama ada baik tau salah.. terpulang!!

apa yang saya lakukan adalah meletakkan beberapa perkataan.. saya nak  anda baca satu persatu, perlahan-lahan.. dan sebaiknya sebut kuat2.. pada setiap perkataan tersebut, saya nak kamu bayangkan satu cerita, atau satu ayatlah yang berkaitan dengan perkataan tersebut.. ni macam ujian BM tu yg bahagian bina ayat..

terbahagi kepada dua bahagian.. perkataan pertama agak tersirat sedikit.. dan itu merupakan ujian pertama.. ujian kedua adalah perkataan yang agak extreme..

anyway.. tak susah pun.. saya garenti anda akan mudah membina ayat di akal anda sendiri..


amacam?? okey tak.. dah rasa lain tau masih stedy... lau masih okey teruskan ujian yang seterusnya..


baiklah.. dah habis dah exam ni.. sekarang saya nak anda fikir.. apa yang anda dapat dalam ujian ini.. 
Positif tau Negatif?  kebaikan tau keburukan? fikiran bersih tau kuning?

sebagai kesimpulannya.. terpulang kepada anda sendiri.. perkataan itu hanya perkataan..  dari kita sendiri apa yang kita cuba maksudkan.. saya harap anda dapat melihat tahap pemikiran anda disini.. dari situ jadilah manusia berguna..

hanya itu sahaja dari saya.. maaf jika terkotor bahasakah, termaki, terkasar, tersmack down dan segalanya yang menyakitkan hati.... sesungguhnya diri ini tiada yang sempurna..

-TOUVAN FATAILAH-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...