Jom CEK!

Friday 16 September 2011

cerita kurang penting!

DULU pASAL GIGI BERLADA  SEKARANG PASAL TAJUK BARU....

SAYA MAU CERITA PENGALAMAN YG TIDAK PENTING ....

Begini saya seorang pemuda yang baik yang soleh dan pembersih serta  
cute! (lari tajuk sdh nie ) diringkaskan cerita saya akan 

bernikah ....bestnya!!!  habis sdh diangkat nikah sebanyak 10 ganda lima bersamaan dgn Infinity ... kami beralih kepada


sesi penyarungan cincin... dea sarungkan cincin kpd saya.... dan 


tiba masanya saya sarungkan cicn cin ke tangannya pula!!!...


sdg fokus... tetiba  saya fokus kpd kuku dea.... ITS A 

NIGHTMARE!!! saya nmpak TAIK KUKU DEA MAU TINGUK??? NAH INI 


GAMBARNYA :



NMPAK ???? MARI FOKUSKAN


 tamat!!! tiada kena mengena dtgn m*h*d*



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...