Jom CEK!

Tuesday 27 March 2012

Telah Kembali ke kehidupan NORMAL.

Assalammualaikum kepada Readers (ada ka?). Tak jawab dosaaa! xD

Ok, setelah 4 bulan menyepi dan meninggalkan owner blog yang satu lagi (Amin D.) untuk menambahkan cerita dalam blog ni, saya (Mesz, MBB) telah kembali untuk mencoret arang ke wall blog ni.

  Selama 4 bulan saya menghilang rupanya (secara tak sengaja) saya telah di-hired untuk bekerja di sebuah kedai serbaneka 24jam sekitar Kota Kinabalu yang dinamakan secara langsung atau tidak langsung sebagai Orange 24Hours Sdn. Bhd.
Kedai ni kira popular juga la di Kota Kinabalu ni, biarpun empire kedai ni belum la dikira luas kerana sekadar meliputi bahagian Kota Kinabalu sehingga Menggatal sahaja, tetapi Orange 24Hour ini sudah hampir mampu mengalahkan popularity 7-Eleven yang selama ini berleluasa di seantero dunia. (at least kat bahagian KK jer la)

Ok lah, saya malas nak cerita lebih-lebih pasal Orange ni memandangkan saya dah resign. Akhirnya, dapat juga lah hidup macam manusia normal. Bukan apa, semasa kerja kat Orange tu saya kerja shift malam, terpaksa la tidur pagi, kerja malam. Dah macam "Noctural Animal" dah.

So sepanjang Ke-pengangguran saya ini, saya ingin mengisi masa senggang saya dengan menulis post-post yang ntah apa-apa untuk diisikan ke dalam blog kami ini.


Semoga Anda Terhibur!
Terima Kasih kerana membaca!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...